- Plaats je artikel(en) in je winkelmand.
- Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.
- Kies je betaalwijze in de kassa.
- Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Die kun je hier verzilveren.
- Is je bestelling goed gelukt, ontvang je een e-mail met de orderbevestiging. Zodra jouw pakket onderweg is ontvang je een track en code in een volgende mail.
- Je bestelling staat nog niet bij Bestellingen en je hebt ook geen orderbevestiging op de mail ontvangen. Dan is je bestelling niet goed doorgekomen. Je kunt de artikelen opnieuw bestellen. Wel al betaald? Stuur een e-mail naar info@sunstones.nl, we storten het bedrag binnen twee werkdagen terug.
Bezorging
- Voor 16:00 besteld, volgende werkdag in huis.
- PostNL zorgt ervoor dat jouw brievenbuspakje van dinsdag tot en met zaterdag wordt bezorgd.
- Flexibel, ontvanger hoeft niet thuis te zijn.
Binnen Nederland:
- Gratis verzending
- Het pakket is makkelijk te volgen met de track & trace code die jij via de mail hebt ontvangen.
- Mocht je toch geen email ontvangen, kijk dan even in je spam folder of neem contact met ons op via info@sunstones.nl
Betaling
- Wij accepteren: iDEAL, PayPal, Creditcard en bankoverschrijvingen.
- Betaling met iDEAL: In de kassa kun je direct kiezen voor betalen met iDEAL. Kies je eigen bank en daarna word je automatisch naar de beveiligde omgeving van jouw bank gestuurd.
- Betaling met Paypal: Selecteer PayPal bij het afrekenen en u wordt gevraagd in te loggen op uw rekening, selecteer Geld overmaken en betaalverzoeken. Het enige wat u hoeft te doen is ons e-mailadres paypal@sunstones.nl en het bedrag in te voeren om de betaling te bevestigen.
- Creditcard: Vul je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (deze staat vaak op de achterkant van de creditcard) in.
- Bankoverschrijving: wij vragen je om binnen 14 dagen je volledige factuur te betalen; dat kan op volgende bank rekening: NL09 INGB 0006 4654 90 t.n.v. Sunstones V.O.F.
- In de kassa vul je je kortingscode in tijdens het betalen. De korting wordt direct verrekend, zoals je kunt zien aan het te betalen bedrag.
Retourzendingen
- Je mag een artikel passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Zorg ervoor dat een artikel echt nieuw blijft.
- Als je iets hebt besteld, heb je vanaf de dag van ontvangst 14 dagen bedenktijd.
- Let op: oorbellen alstublieft alleen passen als je zeker weet dat jij deze gaat houden.
- Uitprinten en opsturen: Maak direct een retourzending aan, print het retourformulier en vul het in.
- Pak je retour in: Doe de artikelen die je terug wilt sturen terug in hun eigen verpakking samen met het reten zoveel mogelijk in één doos of zak.
- Versturen: Lever het pakket in bij een pakketpunt
- Terugbetaling: Wij houden je op de hoogte van het gehele retourproces en geven je een melding via de email wanneer het pakket geleverd is en wanneer je terugbetaling verwerkt is.
Oorbellen kunnen om hygiënische of gezondheidsrisico’s na opening en verbreken van de verzegeling niet terug worden genomen.